Türkiye genelindeki çalışmalarımızı Siirt’te kalıcı bir yapıyla güçlendirdik. 58. temsilciliğimiz Siirt’te açıldı. Yönetim Kurulu Başkanımız Av. Dr. Canan Sarı’nın katılımıyla gerçekleştirilen açılış töreniyle birlikte kadınların sosyal, ekonomik ve toplumsal hayata katılımını destekleyecek çalışmalarımızı Siirt’te de güçlendirdik.

Temsilciliğimizin açılışı kapsamında Siirt Valisi Kemal Kızılkaya’yı ziyaret ederek ilde kadınlara yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldık. Ayrıca Siirt Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü ile ŞÖNİM’i ziyaret ederek sunulan hizmetleri, saha deneyimlerini ve kadınların ihtiyaçlarına yönelik destek mekanizmalarını değerlendirdik. Kamu ve sivil toplum iş birliğinin güçlenmesine katkı sağlayacak ortak çalışma alanları üzerine görüş alışverişinde bulunduk.

Açılış töreninde konuşan Yönetim Kurulu Başkanımız Canan Sarı, KADEM olarak kadınların şiddete maruz kalmadan, haksızlığa uğramadan, güvenli ve onurlu bir yaşam sürebileceği bir toplumun inşası için çalıştığımızı vurguladı. Kadına yönelik şiddetle mücadele kapsamında yürüttüğümüz farkındalık kampanyalarına, eğitim programlarına ve akademik çalışmalara dikkat çeken Sarı, güven toplumunun inşasına katkı sunmayı hedeflediğimizi ifade etti.

Sarı, ulusal ve uluslararası alanda yürüttüğümüz çalışmalarla kadın hakları, adalet ve fırsat eşitliği konularında güçlü bir ses olmaya devam ettiğimizi belirterek, bundan sonraki süreçte Siirtli kadınlarla birlikte önemli projeler hayata geçireceğimizi söyledi.

Konuşmaların ardından kurdele kesimiyle Siirt İl Temsilciliğimizin açılışı yapıldı. Törene Siirt Valisi Kemal Kızılkaya, Nihat Şındak, kamu kurumlarının temsilcileri ve KADEM gönüllüleri katıldı.

Siirt İl Temsilciliğimizle birlikte kadınların güçlenmesine yönelik çalışmalarımızı Türkiye’nin dört bir yanında yaygınlaştırmaya ve yerelde güçlü iş birlikleri geliştirmeye devam edeceğiz.

4 Haziran 2026

Yazıyı Paylaşın!

Son Haberler

Bültenimize Abone Olun!

Bizi Takip Edin

Go to Top