Bizimle çalışmak ister misiniz?
Açık Pozisyonlar
İş tanımlarını incelemek için:
Yönetim Sekreteri - Afyonkarahisar
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
İş Açıklaması:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Afyon İl Temsilciliğinde istihdam etmek üzere “Temsilcilik Sekreteri’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun olmak.
- Ofis, iş yönetim bilgi ve becerisine sahip olmak
- İş süreçlerini yönetebilmek,
- Girişken ve ekip çalışmasına uygun bir anlayış ve kişiliğe sahip olmak
- Bilgisayar bilgisine sahip olmak (Excel, Word, PowerPoint Programları)
- İnsan ilişkileri ve iletişim konusunda yüksek beceriye sahip olmak
- Düzgün diksiyon ve dil kullanımına sahip olmak.
Görev Tanımı:
- İlgili direktörlüklere bağlı olarak gönderilen bilgileri eksiksiz şekilde takip etmek ve sorumluluk gerektiren süreçlere dahil olmak.
- Yöneticinin verdiği görevleri yerine getirmek ve temsilcinin iş süreçlerini kolaylaştırarak talimatlarını hayata geçirmek.
- Mail trafiğinin kontrolü ve ilgili yetkililere iletilmesi,
- Bilgilendirme adına gönderilecek her türlü bilginin düzenlenmesi ve takibinin sağlanması
- Bölgesel olarak yapılan tüm faaliyetler, ziyaretler ve KADEM olarak katılım sağlanacak toplantı süreçlerini yerine getirmek.
- İç yazışma ve iç iletişim süreçlerine hakim olmak,
- Merkezi Yönetim Sisteminde bölgesel uygulamalara katılmak,
- Sosyal Medya takibini sağlamak ve ilgili paylaşımlarda bulunmak,
- İlgili mevzuata göre tutulması gereken defter ve diğer kayıtlara işlenecek evrakların, formların takibini sistematik ve düzenli tutmak,
- Organizasyon tarafından değiştirilen her türlü teknolojik altyapı sistemine uyum sağlamak, aktif şekilde kullanmak,
- Organizasyonlara gelen davetlilerin koordinasyonunu sağlayarak, süreci yönetmek,
- Ofis düzen, temizliğinden sorumlu olmak,
- Etkinlik ve organizasyon süreçlerini kontrol etmek,
- Kurumsal toplantılara katılım sağlamak,
- Kurumsal görev tanımına bağlı olarak iş süreçlerini yönetmek
Yönetim Sekreteri - Adıyaman
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
İş Açıklaması:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Adıyaman İl Temsilciliğinde istihdam etmek üzere “Temsilcilik Sekreteri’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun olmak.
- Ofis, iş yönetim bilgi ve becerisine sahip olmak
- İş süreçlerini yönetebilmek,
- Girişken ve ekip çalışmasına uygun bir anlayış ve kişiliğe sahip olmak
- Bilgisayar bilgisine sahip olmak (Excel, Word, PowerPoint Programları)
- İnsan ilişkileri ve iletişim konusunda yüksek beceriye sahip olmak
- Düzgün diksiyon ve dil kullanımına sahip olmak.
Görev Tanımı:
- İlgili direktörlüklere bağlı olarak gönderilen bilgileri eksiksiz şekilde takip etmek ve sorumluluk gerektiren süreçlere dahil olmak.
- Yöneticinin verdiği görevleri yerine getirmek ve temsilcinin iş süreçlerini kolaylaştırarak talimatlarını hayata geçirmek.
- Mail trafiğinin kontrolü ve ilgili yetkililere iletilmesi,
- Bilgilendirme adına gönderilecek her türlü bilginin düzenlenmesi ve takibinin sağlanması
- Bölgesel olarak yapılan tüm faaliyetler, ziyaretler ve KADEM olarak katılım sağlanacak toplantı süreçlerini yerine getirmek.
- İç yazışma ve iç iletişim süreçlerine hakim olmak,
- Merkezi Yönetim Sisteminde bölgesel uygulamalara katılmak,
- Sosyal Medya takibini sağlamak ve ilgili paylaşımlarda bulunmak,
- İlgili mevzuata göre tutulması gereken defter ve diğer kayıtlara işlenecek evrakların, formların takibini sistematik ve düzenli tutmak,
- Organizasyon tarafından değiştirilen her türlü teknolojik altyapı sistemine uyum sağlamak, aktif şekilde kullanmak,
- Organizasyonlara gelen davetlilerin koordinasyonunu sağlayarak, süreci yönetmek,
- Ofis düzen, temizliğinden sorumlu olmak,
- Etkinlik ve organizasyon süreçlerini kontrol etmek,
- Kurumsal toplantılara katılım sağlamak,
- Kurumsal görev tanımına bağlı olarak iş süreçlerini yönetmek.
Psikolojik Danışman - Malatya
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Psikolojik Danışman – Malatya
KADEM olarak Malatya bölgesindeki kadınlara psiko-sosyal destek vermek amacıyla Malatya KADIN DESTEK MERKEZİ’ mizde görevlendirilmek üzere deneyimli “Psikolojik Danışman” arıyoruz.
** Malatya’da ikamet eden adaylarımız dikkate alınacaktır.**
Aranan Nitelikler;
- 4 yıllık üniversitelerin üniversitelerin Psikoloji ve PDR lisans bölümlerinden mezun.
- Alanında en az 2 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Kırılgan gruplarla çalışma konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres, kriz ve duygu yönetimi yapabilen,
- Organik iletişim yönetimine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Süreç takibi yapabilen,
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip
- Raporlama yetisine sahip,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı;
- Değerlendirilmesi yapılan kişilerin değerlendirme sonucuna göre bireysel güçlenme programlarının oluşturulması,
- Kadın Destek Merkezine gelen yararlanıcılara psikolojik danışma hizmetlerinin verilmesi,
- Merkez bünyesinde düzenlenecek psikodrama tekniklerini de içeren sosyal duygusal beceriler eğitim programının içeriklerinin geliştirilmesi ve eğitimlerin düzenlenmesi,
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Sosyal Hizmet Uzmanı - Malatya
SAHA SOSYAL HİZMET UZMANI
KADEM olarak Malatya bölgesindeki kadınlara psiko-sosyal destek vermek amacıyla Malatya’daki KADIN DESTEK MERKEZİ’mizde görevlendirilmek üzere deneyimli “Sosyal Hizmet Uzmanı” arıyoruz.
** Malatya’da ikamet eden adaylarımız değerlendirmeye alınacaktır.**
Aranan Nitelikler:
- 4 yıllık fakültelerin Sosyal Hizmet Bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 2 yıl deneyimli,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres, kriz ve duygu yönetimi yapabilen,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Hızlı reaksiyon alabilen, problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip,
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisine sahip
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı,
- Farklı kültürlerden kişiler ile çalışabilen,
- Çalışılan bölge kültür ve dinamiğine hakim,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı:
- Deprem bölgesindeki danışanlara hizmet sunmak üzere;
- Kadın Destek Merkezine gelen danışanların değerlendirmesinin yapılması
- Çalışılan bölgedeki kamu kurum ve kuruluşları, STK dinamiğine hakim olması, paydaş süreçlerinin yürütülmesi
- Merkezde gerçekleştirilecek eğitim ve atölye çalışmalarına destek verilmesi
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Kalite Uzman Yardımcısı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
KADEM Sivil Topluma Gönül Veren Genç Kalitecileri Arıyor!
Kalite Uzman Yardımcısı
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur.
Üsküdar Kısıklı’da bulunan KADEM Genel Merkezimizde istihdam etmek üzere “Kalite Uzman Yardımcısı’’ pozisyonunda görevlendirilecek adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Endüstri veya İşletme Mühendisliği, Yönetim Bilimleri alanında en az lisans mezunu,
- İngilizce okuma, yazma, konuşma becerisine sahip olmak,
- MS Office programlarını (Word, Excel, Powerpoint vb.) kullanabiliyor olmak,
- Raporlama yeteneğine sahip olmak,
- Kalite yönetim sistemleri konusunda bilgi sahibi olmak.
- EFQM kalite modelini bilmek, bu alanda eğitimlere katılmış olmak tercih sebebidir.
- Kalite yönetimi alanında asgari 1 yıl iş tecrübesine veya doğrudan EFQM uygulayan kurumlarda staj tecrübesine sahip olmak.
- Süreç yönetimi kapsamında süreç tanımlama, süreç çizimi ve süreç iyileştirme konusunda bilgi sahibi olmak.
- Pozitif iletişim, takım çalışmasına yatkın olmak ve diğer birimlerle ortak çalışabilme becerisine sahip olmak.
Görev Tanımı:
- KADEM’in kurumsal stratejik plan ve faaliyet planı çerçevesinde uygulayıcı birimler ile izleme faaliyetlerine katılmak
- Kalite takvimi çerçevesinde uygulanacak faaliyetler ile ilgili ön hazırlık ve koordinasyon süreçlerinin gerçekleştirmek.
- Kurum performans göstergelerinin takibini yapmak.
- Süreç tanımlama, çizim aşamalarına destek olmak.
- Risk değerlendirme çalışmalarına destek olmak.
- Kalite Yönetim Sistemleri çalışmalarına destek olmak.
- Kalite alanında yapılabilecek geliştirmeler ile ilgili literatür araştırmaları yapmak.
- EFQM başvuru ve değerlendirme sürecine destek olmak.
- STK ekosistemi başta olmak üzere gelişmelerin takibi ve raporlanması
Psikolojik Danışman - İstanbul
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Psikolojik Danışman
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Kadın Destek Merkezi’nde istihdam etmek üzere “Psikolojik Danışman’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- 4 yıllık üniversitelerin Psikoloji ve PDR lisans bölümlerinden mezun.
- Alanında en az 3 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres ve kriz yönetimi yapabilen,
- Organik iletişim yönetimine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Süreç takibi yapabilen,
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip
- Raporlama yetisine sahip,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı;
- Değerlendirilmesi yapılan kişilerin değerlendirme sonucuna göre bireysel güçlenme programlarının oluşturulması,
- Kadın Destek Merkezi’ne gelen yararlanıcılara psikolojik danışma hizmetlerinin verilmesi,
- Merkez bünyesinde düzenlenecek psikodrama tekniklerini de içeren sosyal duygusal beceriler eğitim programının içeriklerinin geliştirilmesi ve eğitimlerin düzenlenmesi
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Sosyal Hizmet Uzmanı -İstanbul
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Sosyal Hizmet Uzmanı
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Kadın Destek Merkezi’nde istihdam etmek üzere “Sosyal Hizmet Uzmanı’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- 4 yıllık üniversitelerin Sosyal Hizmet Bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 2 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Hızlı reaksiyon alabilen, problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip,
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisine sahip
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı,
- Farklı kültürlerden kişiler ile çalışabilen,
- Çalışılan bölge kültür ve dinamiğine hakim,
Görev Tanımı:
- Kadın Destek Merkezine gelen kadınların değerlendirmesinin yapılması,
- Kamu kurum ve kuruluşları ile STK dinamiğine hakim olması, paydaş süreçlerinin yürütülmesi,
- Proje kapsamında eğitimlere, çalışmalara destek verilmesi,
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü tarafından verilecek görevleri üstlenilmesi.
Yeni Mezun Endüstri Mühendisi
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
KADEM Sivil Topluma Gönül Veren Genç Kalitecileri Arıyor!
Kalite Uzman Yardımcısı
İş Açıklaması:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur.
Üsküdar Kısıklı’da bulunan KADEM Genel Merkezimizde istihdam etmek üzere “Kalite Uzman Yardımcısı’’ pozisyonunda görevlendirilecek adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Endüstri veya İşletme Mühendisliği, Yönetim Bilimleri alanında en az lisans mezunu,
- İngilizce okuma, yazma, konuşma becerisine sahip olmak,
- MS Office programlarını (Word, Excel, Powerpoint vb.) kullanabiliyor olmak,
- Raporlama yeteneğine sahip olmak,
- Kalite yönetim sistemleri konusunda bilgi sahibi olmak.
- EFQM kalite modelini bilmek, bu alanda eğitimlere katılmış olmak tercih sebebidir.
- Kalite yönetimi alanında asgari 1 yıl iş tecrübesine veya doğrudan EFQM uygulayan kurumlarda staj tecrübesine sahip olmak.
- Süreç yönetimi kapsamında süreç tanımlama, süreç çizimi ve süreç iyileştirme konusunda bilgi sahibi olmak.
- Pozitif iletişim, takım çalışmasına yatkın olmak ve diğer birimlerle ortak çalışabilme becerisine sahip olmak.
Görevleri:
- KADEM’in kurumsal stratejik plan ve faaliyet planı çerçevesinde uygulayıcı birimler ile izleme faaliyetlerine katılmak
- Kalite takvimi çerçevesinde uygulanacak faaliyetler ile ilgili ön hazırlık ve koordinasyon süreçlerinin gerçekleştirmek.
- Kurum performans göstergelerinin takibini yapmak.
- Süreç tanımlama, çizim aşamalarına destek olmak.
- Risk değerlendirme çalışmalarına destek olmak.
- Kalite Yönetim Sistemleri çalışmalarına destek olmak.
- Kalite alanında yapılabilecek geliştirmeler ile ilgili literatür araştırmaları yapmak.
- EFQM başvuru ve değerlendirme sürecine destek olmak.
- STK ekosistemi başta olmak üzere gelişmelerin takibi ve raporlanması
Dış İlişkiler Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
DIŞ İLİŞKİLER UZMANI
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın çalışmaları konusunda faaliyetler yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. Bir STK yapısında olan KADEM’de çalışmak isteyen, Üsküdar Kısıklı’da bulunan Genel Merkezimizde istihdam edilmek üzere “Dış İlişkiler Uzmanı” arıyoruz.
** İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden adaylarımız önceliklidir.
Aranan Nitelikler;
- Sosyal bilimler, hukuk, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler veya kadın çalışmaları gibi ilgili alanlarda lisans ve/veya tercihen yüksek lisans derecesine sahip,
- Uluslararası ilişkiler alanlarında en az 2 yıl deneyim sahibi,
- Sivil toplum kuruluşlarında veya insan hakları temelli projelerde çalışma tecrübesi bulunan,
- Kadın hakları, toplumsal cinsiyet eşitliği, insan hakları ve adalet konularında bilgi sahibi olan,
- Yerel ve uluslararası savunuculuk çalışmaları, politika üretimi ve iletişim süreçleri hakkında bilgi sahibi olan,
- İleri seviyede İngilizce bilgisi bulunan, ikinci bir yabancı dil tercih sebebidir (Fransızca, Arapça gibi).
- Microsoft Office programları, iş ile ilgili programları, analiz araçlarını etkin kullanabilen,
- Güçlü iletişim ve iş birliği becerilerine sahip olan,
- Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmayan adaylarımızı arıyoruz.
Görev Tanımı;
- Kadın hakları ve adalet alanında güçlü bir motivasyona sahip olmak.
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
- Hızlı ve çözüm odaklı düşünmek.
- Uluslararası projelerde çalışmak ve çok kültürlü ortamlarda çalışmaya uyum sağlayabilmek.
- İletişim araçlarını ektin kullanmak.
- Yerel ve uluslararası dillerde yazılı ve sözlü iletişim kurmak.
- Zirve, kongre gibi büyük ölçekli etkinliklerde planlama, düzenleme ve organize etme süreçlerinde destek olmak.
- İletişim ve proje yönetim araçlarını kullanmak.
Klinik Psikolog
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
PSİKOLOG
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Kadın Destek Merkezi’nde istihdam etmek üzere “Psikolog’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
** İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden adaylar değerlendirmeye alınacaktır. **
Aranan Nitelikler;
- 4 yıllık üniversitelerin Psikoloji ve lisans bölümlerinden mezun.
- Klinik Psikoloji alanında yüksek lisans yapmış,
- Alanında en az 3 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres ve kriz yönetimi yapabilen,
- Organik iletişim yönetimine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Süreç takibi yapabilen,
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip
- Raporlama yetisine sahip,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı;
- Değerlendirilmesi yapılan kişilerin değerlendirme sonucuna göre bireysel güçlenme programlarının oluşturulması,
- Kadın Destek Merkezi’ne gelen yararlanıcılara psikolojik danışma hizmetlerinin verilmesi,
- Merkez bünyesinde düzenlenecek psikodrama tekniklerini de içeren sosyal duygusal beceriler eğitim programının içeriklerinin geliştirilmesi ve eğitimlerin düzenlenmesi
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Girişimcilik Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
GİRİŞİMCİLİK UZMANI
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın çalışmaları konusunda faaliyetler yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. Bir STK yapısında olan KADEM’de yeni dönemde 15 kurumun iştirakçi olduğu İstanbul Kalkınma Ajansı destekli yürütülen projede aşağıdaki iş tanımı kapsamında görev yapacak Üsküdar Kısıklı’da bulunan Genel Merkezimizde istihdam edilmek üzere “Girişimcilik Uzmanı” arıyoruz.
Aranan Nitelikler;
- Üniversitelerin sosyal bilimler, ekonomi bilimleri, toplum bilimleri, mühendislik ve doğa bilimleri fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun
- Girişimcilik, kadın girişimciliği, inovasyon gibi konularda bilgi sahibi
- Tercihen teknolojiyle ilgili kurumlarda benzeri iş deneyimi sahibi olan
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisi
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip
- İletişimi güçlü, sonuç odaklı ve ekip çalışmasına yatkın
- Zaman yönetimi, iş planlama ve organizasyon konularında yetkin
- Uluslararası organizasyon ve iletişim bilgi ve yeteneğine sahip olmak,
- Proje yürütme ve raporlama konusunda en az 1 yıl deneyimli (Toplam minimum 2 yıl iş deneyimi)
- Çok iyi derecede İngilizce bilen
- Seyahat engeli olmayan
Görev Tanımı;
- Proje kapsamında kadın girişimci adayların ihtiyaç duydukları destek alanlarının tespit edilmesinde,
- Girişimcilerin girişim seviyelerinin tespit edilerek güçlendirme odaklı mentorluk ve danışmanlık alabileceği, girişimci hızlandırma programları ve ulusal / uluslararası girişimcilik kamplarının yapılmasında,
- Ekosistemdeki mentor ve danışman eksiğinin giderilmesine yönelik hizmetlerin (akreditasyon, danışma yolculuğunun kalite güvencesi, fikri sınai hak korumaları, eğitim, devlet destekleri ve teşvikler vb.) sağlanmasında,
- Tematik girişimci hızlandırma programlarını ve girişimcilik kamplarının koordine edilmesinde,
- Kuluçka merkezleri, teknoloji geliştirme bölgeleri, araştırma laboratuvarları, prototipleme atölyeleri gibi paydaş kurumların hizmetlerini ulaştırabileceği ve destek sağlayabileceği girişimciler ile eşleştirilmesinde,
- Girişimcilerin yatırımcılarla bir araya gelebileceği Demo-Day, bilgi merkezi buluşmaları ve kitle fonlama kampanyalarının yapılacağı bir program oluşturulmasında,
- İşbirliği yapılan kurumların mevcut hizmetleri hakkında kadın girişimci adayların bilgilendirilmesinde görev almak.
Çalışma Süresi: 21 Ay
Sosyal Medya Girişimcilik Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
SOSYAL MEDYA GİRİŞİMCİLİK UZMANI
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın çalışmaları konusunda faaliyetler yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. Bir STK yapısında olan KADEM’de yeni dönemde 15 kurumun iştirakçi olduğu İstanbul Kalkınma Ajansı destekli yürütülen projede aşağıdaki iş tanımı kapsamında görev yapacak Üsküdar Kısıklı’da bulunan Genel Merkezimizde istihdam edilmek üzere “Sosyal Medya Girişimcilik Uzmanı” arıyoruz.
Aranan Nitelikler;
- Üniversitelerin sosyal bilimler, iletişim, iktisat fakültelerinin ilgili bölümlerinden mezun olan,
- Girişimcilik, kadın girişimciliği, inovasyon gibi konularda bilgi sahibi olan,
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisi olan,
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı bir kimliğe sahip olan,
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip olan,
- İletişimi güçlü, sonuç odaklı ve ekip çalışmasına yatkın olan,
- Zaman yönetimi, iş planlama ve organizasyon konularında yetkin olan,
- Uluslararası organizasyon ve iletişim bilgi ve yeteneğine sahip olan,
- Proje yürütme ve raporlama konusunda en az 1 yıl deneyimli olan, (Toplam minimum 2 yıl iş deneyimi)
- Çok iyi derecede İngilizce bilen,
- Seyahat engeli olmayan
Görev Tanımı;
- İnovasyonda Kadın girişimcilerine özel PR planı ve icrasının yapıldığı tanıtım kampanyalarının düzenlenmesinde,
- Girişimcilerin katılacağı önemli tematik start-up etkinliklerinin takip edilmesinde ve organize edilmesinde,
- Girişimcilerin yatırımcılarla bir araya gelebileceği Demo-Day, bilgi merkezi buluşmaları ve kitle fonlama kampanyalarının yapılacağı programların oluşturulmasında,
- Easy-Access sistemini girişimci kataloglama ile indekslere dâhil etme çalışmalarını ve girişimcilere özel tanıtım kampanyalarını koordine edilmesinde,
- Proje kapsamında kadın girişimci adayların ihtiyaç duydukları görünürlük çalışmalarında destek sağlanmasında,
- Uluslararası kurum ve kuruluşları ve uluslararası etkinliklerinin takip edilmesinde,
- Uluslararası kadın temalı organizasyonları takip etmek ve bu tür organizasyonlar düzenlenmesinde görev almak.
Çalışma Süresi: 18 Ay
Savunuculuk ve Araştırmalar Uzmanı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
SAVUNUCULUK VE ARAŞTIRMALAR UZMANI
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın çalışmaları konusunda faaliyetler yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. Bir STK yapısında olan KADEM’de çalışmak isteyen, Üsküdar Kısıklı’da bulunan Genel Merkezimizde istihdam edilmek üzere “Savunuculuk ve Araştırmalar Uzmanı” arıyoruz.
** İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden adaylarımız önceliklidir.
Aranan Nitelikler;
- Sosyal bilimler, hukuk, siyaset bilimi, uluslararası ilişkiler veya kadın çalışmaları gibi ilgili alanlarda lisans ve/veya tercihen yüksek lisans derecesine sahip,
- Savunuculuk, araştırma ve uluslararası ilişkiler alanlarında en az 2 yıl deneyim sahibi,
- Sivil toplum kuruluşlarında veya insan hakları temelli projelerde çalışma tecrübesi bulunan,
- Kadın hakları, toplumsal cinsiyet eşitliği, insan hakları ve adalet konularında bilgi sahibi olan,
- Yerel ve uluslararası savunuculuk çalışmaları, politika üretimi ve araştırma yöntemleri hakkında deneyim sahibi olan,
- İleri seviyede İngilizce bilgisi bulunan, ikinci bir yabancı dil tercih sebebidir (Fransızca, Arapça gibi).
- Microsoft Office programları, iş ile ilgili programları, raporlama ve analiz araçlarını etkin kullanabilen,
- Güçlü iletişim ve iş birliği becerilerine sahip olan,
- Yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli bulunmamak.
Görev Tanımı;
- Kadın hakları ve adalet alanında güçlü bir motivasyona sahip olmak.
- Takım çalışmasına yatkın olmak.
- Hızlı ve çözüm odaklı düşünmek.
- Uluslararası projelerde çalışmak ve çok kültürlü ortamlarda çalışmaya uyum sağlayabilmek.
- Yerel ve uluslararası savunuculuk çalışmaları, politika üretimi ve araştırma yöntemlerini kullanarak araştırma yapmak.
- Zirve, kongre gibi büyük ölçekli etkinliklerde planlama, düzenleme ve organize etme süreçlerinde destek olmak.
- İletişim ve proje yönetim araçlarını kullanmak.
Şoför / Sürücü
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
İşin Amacı:
Kuruluşun çalışanlarının güvenli ve zamanında ulaşımını sağlamak, ihtiyaç duyulan malzemelerin alınması ve genel araç bakımını yapmak üzere kurumumuz genel merkezinde İdari İşler Direktörlüğü’ne şoför arayışımız bulunmaktadır.
Görev ve Sorumluluklar:
- Kurum çalışanlarının günlük ulaşım ihtiyaçlarını zamanında ve güvenli bir şekilde sağlamak.
- Araçla yapılan uzun ve kısa mesafeli yolculuklarda güvenlik kurallarına uymak.
- Acil durumlarda veya özel gereksinimlerde hızlı ve etkili bir şekilde ulaşım hizmeti sunmak.
- Dışarıdan alınması gereken malzemeleri ve diğer ihtiyaçları tedarik etmek.
- Alınan malzemelerin teslimatını ve gerekli yerlerde kullanılmasını sağlamak.
- Malzeme alımları için gerekli faturalama ve raporlama işlemlerini yapmak.
- Araçların düzenli bakımını ve temizliğini yapmak.
- Araçların teknik durumunu düzenli olarak kontrol etmek ve olası sorunları raporlamak.
- Araçların sigorta, vergi ve diğer resmi belgelerinin güncel ve geçerli olduğunu kontrol etmek.
- Tüm trafik kurallarına ve güvenlik standartlarına uymak.
- Araç içindeki yolcuların güvenliğini sağlamak.
- Olası kazalarda ilk yardım bilgilerini bilmek ve gerekli önlemleri almak.
- İhtiyaç duyulduğunda diğer idari ve operasyonel destek görevlerini yerine getirmek.
- Yönetimden gelen özel görevleri yerine getirmek.
- Kurum içi ve dışı iletişimlerde profesyonel bir tutum sergilemek.
- Şehir içi ve şehir dışı esnek çalışmaya uyum sağlayabilecek.
Aranan Nitelikler:
- Sürücü belgesine sahip olmak (en az B sınıfı)
- Benzer pozisyonda en az 5 yıl deneyim sahibi olmak.
- İstanbul Anadolu yakasında ikamet ediyor olmak.
- Askerliğini tamamlamış olmak.
- Tercihen sürüş eğitimleri (sürüş belgesi, ileri sürüş eğitimi) almış olmak.
- Bilgisayar bilgisine sahip olmak.
- Kurum dışı işlemler için büro hizmeti verebilecek olmak.
- Yüksek okul mezunu olmak.
- Güçlü iletişim becerilerine sahip olmak ve profesyonel bir tutum sergiliyor olmak.
- Temiz, düzenli ve dikkatli çalışma anlayışına sahip olmak.
- Araç bakım ve onarımlarında temel bilgi sahibi olmak.