Bizimle çalışmak ister misiniz?
Açık Pozisyonlar
İş tanımlarını incelemek için:
Yönetim Sekreteri - Afyonkarahisar
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
İş Açıklaması:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Afyon İl Temsilciliğinde istihdam etmek üzere “Temsilcilik Sekreteri’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun olmak.
- Ofis, iş yönetim bilgi ve becerisine sahip olmak
- İş süreçlerini yönetebilmek,
- Girişken ve ekip çalışmasına uygun bir anlayış ve kişiliğe sahip olmak
- Bilgisayar bilgisine sahip olmak (Excel, Word, PowerPoint Programları)
- İnsan ilişkileri ve iletişim konusunda yüksek beceriye sahip olmak
- Düzgün diksiyon ve dil kullanımına sahip olmak.
Görev Tanımı:
- İlgili direktörlüklere bağlı olarak gönderilen bilgileri eksiksiz şekilde takip etmek ve sorumluluk gerektiren süreçlere dahil olmak.
- Yöneticinin verdiği görevleri yerine getirmek ve temsilcinin iş süreçlerini kolaylaştırarak talimatlarını hayata geçirmek.
- Mail trafiğinin kontrolü ve ilgili yetkililere iletilmesi,
- Bilgilendirme adına gönderilecek her türlü bilginin düzenlenmesi ve takibinin sağlanması
- Bölgesel olarak yapılan tüm faaliyetler, ziyaretler ve KADEM olarak katılım sağlanacak toplantı süreçlerini yerine getirmek.
- İç yazışma ve iç iletişim süreçlerine hakim olmak,
- Merkezi Yönetim Sisteminde bölgesel uygulamalara katılmak,
- Sosyal Medya takibini sağlamak ve ilgili paylaşımlarda bulunmak,
- İlgili mevzuata göre tutulması gereken defter ve diğer kayıtlara işlenecek evrakların, formların takibini sistematik ve düzenli tutmak,
- Organizasyon tarafından değiştirilen her türlü teknolojik altyapı sistemine uyum sağlamak, aktif şekilde kullanmak,
- Organizasyonlara gelen davetlilerin koordinasyonunu sağlayarak, süreci yönetmek,
- Ofis düzen, temizliğinden sorumlu olmak,
- Etkinlik ve organizasyon süreçlerini kontrol etmek,
- Kurumsal toplantılara katılım sağlamak,
- Kurumsal görev tanımına bağlı olarak iş süreçlerini yönetmek
Yönetim Sekreteri - Adıyaman
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
İş Açıklaması:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Adıyaman İl Temsilciliğinde istihdam etmek üzere “Temsilcilik Sekreteri’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun olmak.
- Ofis, iş yönetim bilgi ve becerisine sahip olmak
- İş süreçlerini yönetebilmek,
- Girişken ve ekip çalışmasına uygun bir anlayış ve kişiliğe sahip olmak
- Bilgisayar bilgisine sahip olmak (Excel, Word, PowerPoint Programları)
- İnsan ilişkileri ve iletişim konusunda yüksek beceriye sahip olmak
- Düzgün diksiyon ve dil kullanımına sahip olmak.
Görev Tanımı:
- İlgili direktörlüklere bağlı olarak gönderilen bilgileri eksiksiz şekilde takip etmek ve sorumluluk gerektiren süreçlere dahil olmak.
- Yöneticinin verdiği görevleri yerine getirmek ve temsilcinin iş süreçlerini kolaylaştırarak talimatlarını hayata geçirmek.
- Mail trafiğinin kontrolü ve ilgili yetkililere iletilmesi,
- Bilgilendirme adına gönderilecek her türlü bilginin düzenlenmesi ve takibinin sağlanması
- Bölgesel olarak yapılan tüm faaliyetler, ziyaretler ve KADEM olarak katılım sağlanacak toplantı süreçlerini yerine getirmek.
- İç yazışma ve iç iletişim süreçlerine hakim olmak,
- Merkezi Yönetim Sisteminde bölgesel uygulamalara katılmak,
- Sosyal Medya takibini sağlamak ve ilgili paylaşımlarda bulunmak,
- İlgili mevzuata göre tutulması gereken defter ve diğer kayıtlara işlenecek evrakların, formların takibini sistematik ve düzenli tutmak,
- Organizasyon tarafından değiştirilen her türlü teknolojik altyapı sistemine uyum sağlamak, aktif şekilde kullanmak,
- Organizasyonlara gelen davetlilerin koordinasyonunu sağlayarak, süreci yönetmek,
- Ofis düzen, temizliğinden sorumlu olmak,
- Etkinlik ve organizasyon süreçlerini kontrol etmek,
- Kurumsal toplantılara katılım sağlamak,
- Kurumsal görev tanımına bağlı olarak iş süreçlerini yönetmek.
Psikolojik Danışman - Malatya
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Psikolojik Danışman – Malatya
KADEM olarak Malatya bölgesindeki kadınlara psiko-sosyal destek vermek amacıyla Malatya KADIN DESTEK MERKEZİ’ mizde görevlendirilmek üzere deneyimli “Psikolojik Danışman” arıyoruz.
** Malatya’da ikamet eden adaylarımız dikkate alınacaktır.**
Aranan Nitelikler;
- 4 yıllık üniversitelerin üniversitelerin Psikoloji ve PDR lisans bölümlerinden mezun.
- Alanında en az 2 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Kırılgan gruplarla çalışma konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres, kriz ve duygu yönetimi yapabilen,
- Organik iletişim yönetimine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Süreç takibi yapabilen,
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip
- Raporlama yetisine sahip,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı;
- Değerlendirilmesi yapılan kişilerin değerlendirme sonucuna göre bireysel güçlenme programlarının oluşturulması,
- Kadın Destek Merkezine gelen yararlanıcılara psikolojik danışma hizmetlerinin verilmesi,
- Merkez bünyesinde düzenlenecek psikodrama tekniklerini de içeren sosyal duygusal beceriler eğitim programının içeriklerinin geliştirilmesi ve eğitimlerin düzenlenmesi,
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Sosyal Hizmet Uzmanı - Malatya
SAHA SOSYAL HİZMET UZMANI
KADEM olarak Malatya bölgesindeki kadınlara psiko-sosyal destek vermek amacıyla Malatya’daki KADIN DESTEK MERKEZİ’mizde görevlendirilmek üzere deneyimli “Sosyal Hizmet Uzmanı” arıyoruz.
** Malatya’da ikamet eden adaylarımız değerlendirmeye alınacaktır.**
Aranan Nitelikler:
- 4 yıllık fakültelerin Sosyal Hizmet Bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 2 yıl deneyimli,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres, kriz ve duygu yönetimi yapabilen,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Hızlı reaksiyon alabilen, problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip,
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisine sahip
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı,
- Farklı kültürlerden kişiler ile çalışabilen,
- Çalışılan bölge kültür ve dinamiğine hakim,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı:
- Deprem bölgesindeki danışanlara hizmet sunmak üzere;
- Kadın Destek Merkezine gelen danışanların değerlendirmesinin yapılması
- Çalışılan bölgedeki kamu kurum ve kuruluşları, STK dinamiğine hakim olması, paydaş süreçlerinin yürütülmesi
- Merkezde gerçekleştirilecek eğitim ve atölye çalışmalarına destek verilmesi
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Kalite Uzman Yardımcısı
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
KADEM Sivil Topluma Gönül Veren Genç Kalitecileri Arıyor!
Kalite Uzman Yardımcısı
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur.
Üsküdar Kısıklı’da bulunan KADEM Genel Merkezimizde istihdam etmek üzere “Kalite Uzman Yardımcısı’’ pozisyonunda görevlendirilecek adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Endüstri veya İşletme Mühendisliği, Yönetim Bilimleri alanında en az lisans mezunu,
- İngilizce okuma, yazma, konuşma becerisine sahip olmak,
- MS Office programlarını (Word, Excel, Powerpoint vb.) kullanabiliyor olmak,
- Raporlama yeteneğine sahip olmak,
- Kalite yönetim sistemleri konusunda bilgi sahibi olmak.
- EFQM kalite modelini bilmek, bu alanda eğitimlere katılmış olmak tercih sebebidir.
- Kalite yönetimi alanında asgari 1 yıl iş tecrübesine veya doğrudan EFQM uygulayan kurumlarda staj tecrübesine sahip olmak.
- Süreç yönetimi kapsamında süreç tanımlama, süreç çizimi ve süreç iyileştirme konusunda bilgi sahibi olmak.
- Pozitif iletişim, takım çalışmasına yatkın olmak ve diğer birimlerle ortak çalışabilme becerisine sahip olmak.
Görev Tanımı:
- KADEM’in kurumsal stratejik plan ve faaliyet planı çerçevesinde uygulayıcı birimler ile izleme faaliyetlerine katılmak
- Kalite takvimi çerçevesinde uygulanacak faaliyetler ile ilgili ön hazırlık ve koordinasyon süreçlerinin gerçekleştirmek.
- Kurum performans göstergelerinin takibini yapmak.
- Süreç tanımlama, çizim aşamalarına destek olmak.
- Risk değerlendirme çalışmalarına destek olmak.
- Kalite Yönetim Sistemleri çalışmalarına destek olmak.
- Kalite alanında yapılabilecek geliştirmeler ile ilgili literatür araştırmaları yapmak.
- EFQM başvuru ve değerlendirme sürecine destek olmak.
- STK ekosistemi başta olmak üzere gelişmelerin takibi ve raporlanması
Psikolojik Danışman - İstanbul
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Psikolojik Danışman
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Kadın Destek Merkezi’nde istihdam etmek üzere “Psikolojik Danışman’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- 4 yıllık üniversitelerin Psikoloji ve PDR lisans bölümlerinden mezun.
- Alanında en az 3 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Stres ve kriz yönetimi yapabilen,
- Organik iletişim yönetimine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Süreç takibi yapabilen,
- Problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip
- Raporlama yetisine sahip,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Seyahat engeli olmayan,
Görev Tanımı;
- Değerlendirilmesi yapılan kişilerin değerlendirme sonucuna göre bireysel güçlenme programlarının oluşturulması,
- Kadın Destek Merkezi’ne gelen yararlanıcılara psikolojik danışma hizmetlerinin verilmesi,
- Merkez bünyesinde düzenlenecek psikodrama tekniklerini de içeren sosyal duygusal beceriler eğitim programının içeriklerinin geliştirilmesi ve eğitimlerin düzenlenmesi
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü ve Merkez Koordinatörü tarafından verilecek görevlerin üstlenilmesi.
Sosyal Hizmet Uzmanı -İstanbul
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Sosyal Hizmet Uzmanı
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM Kadın Destek Merkezi’nde istihdam etmek üzere “Sosyal Hizmet Uzmanı’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- 4 yıllık üniversitelerin Sosyal Hizmet Bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 2 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi ve deneyim sahibi,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Hızlı reaksiyon alabilen, problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip,
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisine sahip
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı,
- Farklı kültürlerden kişiler ile çalışabilen,
- Çalışılan bölge kültür ve dinamiğine hakim,
Görev Tanımı:
- Kadın Destek Merkezine gelen kadınların değerlendirmesinin yapılması,
- Kamu kurum ve kuruluşları ile STK dinamiğine hakim olması, paydaş süreçlerinin yürütülmesi,
- Proje kapsamında eğitimlere, çalışmalara destek verilmesi,
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü tarafından verilecek görevleri üstlenilmesi.