Bizimle çalışmak ister misiniz?
Açık Pozisyonlar
İş tanımlarını incelemek için:
Sosyal Hizmet Uzmanı
Genel Nitelikler ve İş Tanımı:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM İstanbul Kadın Destek Merkezi’nde istihdam etmek üzere “Sosyal Hizmet Uzmanı’’ pozisyonunda deneyimli adaylar arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin Sosyal Hizmet Bölümlerinden mezun,
- Alanında en az 3 yıl deneyimli,
- Türkiye’deki kadınlar, mülteciler, koruma altında bulunanlar gibi kırılgan gruplar hakkında bilgi sahibi,
- Kırılgan gruplarla çalışma konusunda deneyimli,
- Tercihen Sivil Toplum Kuruluşlarında gönüllü veya profesyonel çalışma deneyimli,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Güçlü iletişim becerilerine sahip,
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri takip eden ve uygulayan,
- Soğukkanlı,
- Hızlı reaksiyon alabilen, problem çözme yeteneğine ve sorumluluk bilincine sahip,
- İyi düzeyde Microsoft Office kullanım ve dijital iletişim araçları kullanım becerisine sahip,
- Gelişime açık, yenilikçi ve araştırmacı,
- Farklı kültürlerden kişiler ile çalışabilen,
- Çalışılan bölge dinamiğine hakim,
Görev Tanımı:
- Kadın Destek Merkezine gelen kadınların ilk değerlendirmesinin yapılması,
- Kamu kurum ve kuruluşları ile STK dinamiğine hakim olması, paydaş süreçlerinin yürütülmesi,
- Proje kapsamında eğitimlere, çalışmalara destek verilmesi,
- Gerekli raporlamaların hazırlanması,
- Proje Koordinatörü tarafından verilecek görevleri üstlenilmesi.
İnsan Kaynakları Uzmanı
Genel Nitelikler ve İş Tanımı:
KADEM, Türkiye genelinde temsilcilikleri bulunan ve kadın hakları konusunda çalışmalar yürüten öncü bir sivil toplum kuruluşudur. KADEM’in çalışma prensiplerine uygun ve temsil ettiği fikir yapısına yatkın, KADEM hakkında bilgi sahibi olan ve yaptığı çalışmaları takip edebilecek, Üsküdar Kısıklı’da bulunan Genel Merkezimizde istihdam etmek üzere “İnsan Kaynakları Uzmanı’’ arıyoruz.
Aranan Nitelikler:
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- İnsan Kaynakları alanında en az 3 yıl deneyim sahibi,
- MS Office programlarını etkin kullanabilen,
- İletişim, planlama, problem çözme becerileri gelişmiş, ekip çalışmasına yatkın,
- Çözüm odaklı, proaktif ve analitik düşünebilen,
- Yazılı ve sözlü iletişim becerisi gelişmiş,
- Yeniliklere açık, sürekli iyileştirme konusunda istekli,
- Güler yüzlü, iletişimi kuvvetli,
- Raporlama ve dokümantasyon takibi konularında güçlü olması,
- Anadolu Yakası’nda ikamet ediyor olması,
- Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış olması,
Görevleri:
- Personel özlük dosyalarının hazırlanması ve takibi,
- İhtiyaç duyulan iş gücü için gerekli işe alım süreçlerinin uçtan uca yürütülmesi,
- İşe alınan kişilerin onboarding ve tutundurma sürecinin takip edilmesi,
- Ay sonu bordro kontrollerinin yapılarak, maaş ödemelerinin gerçekleştirilmesi,
- Disiplin, işten çıkış gibi yasal süreçlerin planlanması ve yönetilmesi,
- İzin, devamsızlık, istirahat gibi form ve sürecinin takibi ve gerekli yasal düzenlemelerinin yapılması,
- Eğitim planlarının oluşturulması ve uygulanması süreçlerine destek olması,
- KADEM’in 52 farklı ilde bulunan temsilciliklerin tüm İK süreçlerinin takip edilmesi,
- İnsan kaynakları ile ilgili periyodik raporların hazırlanması,
- İnsan kaynakları sistemlerinin geliştirilmesi, iyileştirilmesi ve ve yürütülmesi çalışmalarının desteklenmesi (performans yönetimi, kariyer yönetimi, ücret yönetimi)
- Temel İK projelerine katılması ve gerektiğinde operasyonel destek sağlanması,
- İnsan kaynakları faaliyetleri kapsamında tüm kayıtların güncel tutulması,
- Kurum içi motivasyonu arttırıcı iç ve dış faaliyetlerle ilgili araştırmaların yapılması, uygulanmasına destek olması,
- Mevcut tüm insan kaynakları süreçlerinde rol alması.